sobota, 20 czerwca 2015

Ważna notateczka i rozdział na niegrzecznie dzisiaj :D

Rozdział 03

~Oczami Natalii~
Pocałunek był przepiękny,a chłopak coraz bardziej mi imponował.Nawet mi się nie przedstawił,a już mnie pocałował. Ehh.. ludzie pewnie się na nas gapili.Nienawidziłam tego uczucia,kiedy jestem w centrum zainteresowania.Czułam się wtedy jak jakiś fejm,lub osoba sławna.A taką nie jestem,więc musiałam przerwać ten słodki całus.Zrobiłam to niechętnie,a mulat tylko posłał mi złowrogie spojrzenie.Uśmiechnęłam się tylko sztucznie i zbiegłam ze sceny.Przyznaję,że też nie chciałam,aby ta chwila się kończyła w taki sposób,ale co dobre musi znaleźć swój koniec.Musiałam już wracać do mieszkania i się wyspać,bo jutro mój fotograf umówił się na sesję zdjęciową ze mną i jakimś znanym zespołem,którego nawet nie znałam.
~~~
Powolnym krokiem doszłam na swoich obolałych nogach na podjazd i otworzyłam swoją siedzibę.Nie miałam na nic ochoty.Tylko zabrałam z lodówki wodę,upiłam kilka łyków i wbiegłam do swojego małego pokoiku.Momentalnie rzuciłam się na łóżko i zasnęłam,nawet nie wiem kiedy.

*RANEK* 

Cholera!Zapomniałam,że miałam nastawić budzik i się spóźniłam.John mnie zabije.Mam już ponad półgodzinne spóźnienie.Jak dobrze,że dom fotografa znajdował się na przeciwko mojego,ponieważ zawsze mogłam się usprawiedliwić,że ktoś zajął mi łazienkę.Szybko wygramoliłam się z łoża i wybrałam z szafy najlepsze ciuchy jakie miałam.Czynności w toalecie typu:prysznic,makijaż,czesanie moich loków zajęły mi kolejne czterdzieści minut.Świetnie Navarro teraz to już na serio masz przesrane!Wybiegłam z domu najszybciej jak umiałam.
-Cześć!Przepraszam za spóźnienie,ale miałam ważną sprawę do załatwienia.-krzyknęłam
-Dobra nie tłumacz się już,tylko biegnij się przygotować.-uśmiechnął się
-Dziękuję za wyrozumiałość.-przytuliłam mężczyznę i pobiegłam do garderoby
~~~
-Witajcie chłopaki.-usłyszałam głos Johna
-Cześć,gdzie ta twoja modeleczka?-pytał znajomy mi już głos,a ja zamarłam i wyszłam z garderoby
-Tutaj jestem.-uśmiech nie schodził mi z twarzy
-O to ty,witaj mała.-przytulił mnie
-Po pierwsze nie mów do mnie mała,a po drugie to dziwię się,że mnie pamiętasz.-powiedziałam z ironią w głosie
-Słuchaj skarbie ja mówię do dziewczyn jak chce i taka młoda laska jaką jesteś ty mi tego nie zabroni.-wyszczerzył swoje śnieżnobiałe zęby
-Bo co?-wtrącił się chłopak w lokach
-Nie przerywaj mi lokers w takiej fajnej rozmowie.-powiedział mulat
-Tak w ogóle jestem Harry,a to Liam,Louis,Nialler i ten głupek Zayn.-zielonooki przedstawił każdego po kolei
-Miło was poznać,ja jestem Natalia,ale mówcie mi Naty.-zarumieniłam się zupełnie bez powodu,ale kątem oka widziałam spojrzenie Zayna. W pewnej chwili nasze oczy się spotkały.
-Dobra ludzie zaczynamy?-spytał John, w tym ratując mnie od tych głupków
-Jasne.-uśmiechnęłam się do Harrego. To imię zapamiętałam.Nawet nie wiem dlaczego.
Ta sesja była ważna dla mnie.Chyba najważniejsza,abym mogła rozkręcić się w tym zawodzie.Kochałam to co robię.Uwielbiałam obiektyw aparatu,a on mnie.John'a spotkałam dzięki mojej przyjaciółce-Fran.To ona mnie w to wkręciła,a sama zrezygnowała.No cóż jest dorosła i sama wybiera swoją drogę,ale powracając do tematu, to kiedy miałyśmy piętnaście lat znalazłyśmy ogłoszenie w internecie,że szukają fotomodelek. No i udało się.Ja zostałam,a ona się wycofała,po jednej nieudanej sesji.Widocznie teraz bardziej wolała taniec,śpiew i wybiegi.
~~~
-Byłaś świetna.-pochwalił mnie fotograf
-Nie prawda, to dzięki chłopakom tak wyszło.-wzrok odwróciłam w stronę tym razem nastolatka w lokach
-Mów co chcesz,ale ja tam swoje wiem.Muszę lecieć,bo czeka mnie obróbka tych zdjątek i wysłanie do gazety.-mężczyzna się pożegnał i wyszedł.Zostałam sama z tymi pajacami.W sumie nie przeszkadzało mi to,bo polubiłam ich,ale byłam zmęczona.
-Chłopcy moi drodzy mam dużo roboty i muszę lecieć.-posmutnieli
-Ej,a może pójdziemy dzisiaj na kolację w szóstkę.-zaproponował blondyn o nieziemsko pięknych oczach
-Jestem zmęczona,ale dziękuję Niall za zaproszenie.-przytuliłam go
-A ja to co?-powiedział lokers,a ja widziałam jego zazdrość
-No chodźcie tutaj wszyscy.-zrobiliśmy grupowy uścisk,a ja poczułam czyjeś wargi na moim policzku i usłyszałam:-My się jeszcze dzisiaj zobaczymy.-głośno westchnęłam i przygryzłam wargę.
-Pięknie się rumienisz.-rozpoznałam głos Liama
-Dziękuję, do zobaczenia.-posłałam w stronę wsiadających już do busa chłopaków
Weszłam do środka,zamknęłam drzwi i zjechałam po nich.Boże Natka co ty robisz?Przecież ty ich w sobie rozkochujesz.-w tej chwili pomyślałam o brunecie i chłopaku w lokach na głowie.Przygryzłam wargę i udałam się w stronę domu.
Było już ciemno i padał deszcz.Nagle poczułam czyjąś dłoń,która złapała moją.Moje serce momentalnie zabiło.Przestraszyłam się.
-Nie bój się kotku.-usłyszałam znajomy głos
-Przestraszyłeś mnie idioto.-powiedziałam
-Nie chciałem,przepraszam.-oznajmił
-Spoko,ale już nic takiego nie rób,a tak w ogóle to jak mnie znalazłeś?-zapytałam
-Mam swoje sposoby.-uśmiechnął się 
-Dobra, nie wnikam.Wejdziesz na kolację?
-Jak zapraszasz to wejdę.-zaśmiał się
-Oj nie gadaj,tylko wchodź
~Oczami Zayna~
Dziewczyna poruszała się w kuchni przygotowując kolację,a ja dokładnie się jej przyglądałem.Na jej widok ślinka mi cieknie, a wiedziałem też,że spodobała się Niallerowi i Harremu. Trochę mi to przeszkadza,ale to przecież mnie zaprosiła do środka i ja tutaj z nią teraz jestem,a nie któryś z nich.
-Co tak się gapisz?-zapytała
-Jesteś piękna.-powiedziałem,a ona się zarumieniła
-Przesadzasz.-spuściła wzrok
-Nie i koniec.-zbliżyłem się do niej i musnąłem jej gorące,a zarazem czerwone usta
Pogłębiałem pocałunek,który trwał i trwał w nieskończoność.Później tylko się ostrzyło.Przenieśliśmy się z kuchennego blatu na kanapę w salonie.
Nasze ubrania latały po całym pokoju,a ja mogłem dotykać jej rozigranego ciała.Po chwili tylko dotykałem jej intymnych miejsc,a jej najwidoczniej się to podobało.
*******************************************************************
NOTATKA!:
No tak teraz tłumaczę się,czemu taki krótki i nudny rozdział,a więc mam zabiegany weekend znowu, bo każdy coś ode mnie chce,a ja czasu nie mam. Plus jestem chora i wszystko mnie boli. ;c
Teraz ważne sprawy.. Mam pytanie: Czyta to ktoś w ogóle to opowiadanie?,bo czuję,że nikomu się nie podoba :((
ZOBACZCIE JAKI FAJNY GIF ZNALAZŁAM :))



3 komentarze:

  1. Superrr ! <3
    Do napisania
    ~Patiii ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe fajne :D
    ja czytam ^^ bardzo mi się podoba
    czekam na nexta !

    OdpowiedzUsuń
  3. http://little-things-one-direction-love.blogspot.com/ Nowy rozdział ;3

    OdpowiedzUsuń