poniedziałek, 15 czerwca 2015

Jezu co ja przeżyłam wczoraj *-*

Cześć ;* Nie wiem, czy powinnam to tutaj pisać, bo blog nie o tej osobie,ale zaryzykuję. A więc wczoraj pierwszy raz widziałam mojego najukochańszego idola.Byłam pierwszy raz na jego koncercie niedaleko mnie :* *-* Tak wiem chwalę się,ale tak bardzo go kocham <3 i w ogóle płacze cały ranek dzisiaj i wczoraj pół koncertu,bo patrzył mi w oczy i zdołałam w jego patrzałkach słodkich dostrzec to, co u nikogo innego kto na mnie patrzy *-* Była to miłość,ale taka inna.Nie taka wiecie jak chłopak-dziewczyna,ale taka magiczna,czyli poczułam to,że mam w nim wsparcie :) *,* Jak relacja idol-fan.Najlepsze uczucie na świecie! <3



~~~~
Teraz oficjalnie chciałabym podziękować mojej koleżance Izie, która niestety go nie lubi,ale pojechała ze mną,bo inne mnie niestety olały ;( Dziękuję kochana<3 :*:*:*
~~~
Teraz trochę o innym bardzo ważnym spotkaniu :D
Wczoraj także miałam okazję poznać siostrę Saszanator <33 Z czego się mega ciesze :))
~~~
Dziękuję za przeczytanie :* Po prostu musiałam to napisać,bo nie mam co zrobić z moimi emocjami <3333 Rozdział niedługo :))


2 komentarze:

  1. Aww zazdroszczę ! Chociaż nie lubie kwiata, zycze kazdemu zeby spotkal swego idola :)
    Też kiedys bylam saszanator ;))
    Czekam na rozdxial ! <33
    ~Patiii ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się z twojego szczęścia :3

    OdpowiedzUsuń