sobota, 23 maja 2015

Na życzenie mojej kochanej;*..

Prolog ...

Chyba pamiętacie historię Sierotki Marysi,czy Brzydkiego Kaczątka.Taka właśnie była moja historia życia.Przez te osiemnaście lat nikt nigdy tak naprawdę mnie nie pokochał.Żyłam sobie samotnie w domach dziecka.Kiedy byłam malutka zachorowałam na anemię.Niby się z tego wyleczyłam,ale  zawsze widniały we mnie oznaki choroby. Szybkie męczenie,brak apetytu i takie tam podobne rzeczy.Do Londynu wyjechałam mając szesnaście latek.Nigdy nie byłam dziewczyną adorowaną przez nikogo.Kochałam fotografię,więc dlatego postanowiłam spróbować tutaj.Studiuję także psychologię i pragnę odnaleźć w sobie to coś,czyli nowe cechy charakteru.Już nie chciałam być szarą myszką,bo wiedziałam,że tym nic nie osiągnę.Nawet zmieniłam styl,nie tylko bycia,ale ubiór.Ze skejta przeszłam w rock.Zawsze chciałam śpiewać i tańczyć.Zazwyczaj jestem niezdarną dziewczyną.Nie miałam zamiaru nigdy nikogo udawać.Lepiej pozostać sobą.Miałam nadzieję,że ktoś mnie w końcu pokocha.W domu dziecka nigdy nie brakowało mi miłości,ale wolałabym być jak inne dziewczyny:piękniejsza,mieć chłopaka i zostać modelką jak moja najlepsza przyjaciółka Francessca To dzięki niej na początku mnie zaakceptowali pozytywnie.Przynajmniej byłyśmy we dwie.Zawsze razem.Nigdy osobno.Żadnej kłótni.Byłyśmy jak papużki nierozłączki.Jestem jej prywatnym fotografem.Pomogłam jej wejść w ten świat.W Londynie zamieszkałyśmy razem.Prawie w ogóle nie wiedziałam co to prawdziwy,rodzinny dom.Moi rodzice i rodzeństwo zginęli w wypadku pod lawiną wulkanu,kiedy byłam czterolatką.Dlatego nienawidziłam gór.Wolałam piękne miasto w Wielkiej Brytanii.Urodziłam się osiemnaście lat temu w Hiszpanii.Postanowiłam już zawsze o wszystko walczyć i przyjąć zasadę:NIE PODDAJĘ SIĘ WCIĄŻ WALCZĘ!
__________________________________________________________________
I jest prolog, który mi osobiście nie wyszedł ;( Nie jestem dobra w pisaniu prologów,ale obiecuje rozdziały będą dłuższe i lepsze;) Wstawiam już go teraz na życzenie mojej kochanej Patii <3 A szablon osobiście wygląda tak ;)



4 komentarze:

  1. Awww <3
    Kocham ten prolog !
    On jest taki.. Piekny, tajemniczy..
    Czekam na rozdzial <3
    ~Patiii

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada się świetnie :D
    chce więcej C:

    OdpowiedzUsuń
  3. zapowiada się świetnie :D
    chce więcej C:

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń